BLOG

Veelgestelde vragen en antwoorden 2020

Artikelnummer: Veelgestelde vragen en antwoorden
Artikel 1 van 19 Volgende

Veelgestelde vragen en antwoorden 2020

We hebben hier de meest gestelde vragen kort samengevat en beantwoord. Mocht je vraag er niet tussen staan en wil je toch graag een antwoord?  Neem dan gerust contact met ons op en stuur ons een bericht via Whatssapp    +31 (0)598 235482 of vul het contactformulier in, of door te bellen  +31 (0)598 235482


BESTELINFORMATIE 

Wat is mij huidige status van mijn bestelling ?

  • Wanneer je bestelling is aangemeld voor verzending, krijg je een email met de opgegeven verzendgegevens. Komt je pakket via de importeur dan zou je pas in de avond tegen 20 uur een track&trace code ontvangen.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

  • Nadat de bestelling is aangemeld bij PostNL, zult u een email ontvangen met de track&trace code. Hiermee kun je de bestelling volgen via de website van PostNL. of van DHL, GLS . Iets besteld van Airpress, dan ontvang je geen  trake&trace code. 

Kan ik de bestelling op een ander adres laten bezorgen dan mijn factuuradres ?

  • Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces heeft u de optie om een ander verzendadres op te geven, afwijkend van het factuuradres.

Advies van een expert nodig? Wij helpen u op weg.

Vraag advies aan experts

  • Stuur een Whatssapp bericht naar:     +31 (0)598 235482 of vul het contactformulier in. Dan zorgen wij dat jouw vraag bij de juiste man of vrouw terecht kom. Hij/zij zal vervolgens contact met je opnemen. 

Wat is de levertijd?

Hieronder de levertijden weergegeven per land.

Nederland

 1-3 werkdagen

België

 2-4 dagen

Duitsland/ Germany

 2-4 dagen

Outside EU  6-16 dagen
Other EU countries+  4-7 dagen
 

Hoe wordt het verstuurd?

  • Jouw bestelling wordt verstuurd via Post NL /DHL/Hoekstra Sneek  in een (om)doos, of op een pallet. De verzendkosten bedragen voor een doos tot max 30kg € 6,99 voor Nederland en voor Belgie € 12,50. Sommige artikelen worden vanwege het formaat of gewicht verzonden op een pallet en daar kunnen de vrachtkosten ook van afwijken. De verzendkosten van een brievenbuspakket envelop met bubbeltjesplastic en track&trace bedragen € 6,99 (alleen binnen Nederland mogelijk). Je hoeft dus niet op je bestelling te wachten, deze wordt gewoon in je brievenbus gedaan.

Track & Trace code

  • Al onze pakketten worden voorzien van een track&trace code. Zodra een pakket is aangemeld, ontvang je een mail met daarin de track&trace code, zodat je kunt zien wanneer het pakket bij je bezorgd gaat worden. Met uitzondering van Airpress artikelen, daarvan wordt geen track&trace code verstuurd. 

Betaalmogelijkheden bij powerfulproducts.nl klik hier

Betaal mogelijkheden powerfu;products.nl.jpg

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren.

  • Als je al een bestelling/betaling hebt gedaan kan het voorkomen dat je er toch van af wil zien. Stuur dan snel een bericht naar onze Whatsapp service:     +31 (0)598 235482 deze beheren wij ook buiten kantooruren en kunnen daarom snel schakelen.
    Je maakt je bestelling snel en eenvoudig ongedaan door een berichtje te sturen met daarin je naam en het ordernummer. Tevens horen wij ook graag de reden van het annuleren van je bestelling. Het annuleren is niet meer mogelijk als het pakket al bij de vervoerder in de vrachtauto zit.  Dan dien je het pakket op eigen kosten retour te sturen aan ons. Klik hier voor onze retourprocedure.

Kan ik mijn order retour sturen?

Dit is natuurlijk mogelijk: 

Let wel op dat het retour sturen van het pakket op eigen kosten is. 

Heb ik garantie?

  • Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Wij garanderen dat onze producten en diensten van hoge kwaliteit zijn. Daarom geven wij op al ons verkochten merken standaard 24 maanden garantie. Bij defecten binnen de garantie termijn is het belangrijk om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Dit kan via mail of Whatssapp  bericht naar:    +31 (0)598 235482 of via het contactformulier. Wij helpen je dan graag verder. Om je snel te helpen is het aan te raden om foto's van het defect en het ordernummer bij het bericht te voegen. Dan kunnen wij meteen contact opnemen met onze fabrikant / importeur om het voor jou zo snel en goed mogelijk op te lossen. 

Wanneer begint de wettelijke garantietermijn van twee jaar?

De garantietermijn van twee jaar begint op de dag dat het artikel in ontvangst is genomen: (bewaar daarom het aankoopbewijs goed!)

  • Als je het product ophaald bij ons magazijn, dan gaat het termijn in wanneer je ons magazijn met product verlaat;
  • Als je het product betaald heeft, maar het wordt later geleverd, dan gaat de garantietermijn in op de datum van levering. 

Bestelling afhalen

  • We streven ernaar om jouw bestelling binnen twee uur voor jou klaar te zetten. Als het product niet op voorraad is, zorgen we ervoor dat jouw bestelling zsm voor jou klaarligt. Zodra wij het product klaar hebben liggen voor afhaal, krijg je van ons een bevestigingsmail met daarin het afhaalbewijs. 

Openingstijden afhaalbalie 

  • Maandag t/m vrijdag zijn wij open tussen 8:00 - 17:00 uur. (Wanneer het niet uitkomt om tijdens kantooruren langs te komen, is het mogelijk om op verzoek een afspraak te maken buiten kantooruren. Let wel op, dat er iemand speciaal voor je blijft wachten en verwacht dat je op komt dagen. De bestellingen kunnen op het volgende adres afgehaald worden:

    Wikkelbedrijf Keizer B.V.
    Demeterlaan 38 (industrieterrein De Vrijheid)
    9641 ML Veendam
      +31 (0)598 235482
      
    info@powerfulproducts.nl
     +31 (0)598 235482 

 

Onderdelen kopen ?

  • Ben je opzoek naar een onderdeel die je niet kunt vinden op onze site of heb je twijfels of dit wel het juiste artikel is. Stuur dan een berichtje naar:    +31 (0)598 235482 met het onderdeel wat je zoekt en het type plaatje van de machine waar je de onderdelen voor nodig hebt. Tevens kun je het artikel nummer of de link toe sturen, welke je denkt dat juist is als je deze op onze site hebt gevonden. Dan controleren wij dit graag voor je.  

Voor overige informatie kun je naar de volgende artikelen op onze site gaan. Mocht je het niet vinden vraag het ons! 

  1. Merken informatie 
  2. privacyverklaring
  3. ©copyright

Heb je nog vragen? 

Stuur ons snel en eenvoudig een WhatsApp bericht en onze klantenservice reageert heel snel op je vraag. Let op! Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen tussen 8:00 en 17:00 uur. 

 

                                            WhatsApp_logo-color-vertical_svg%20a.jpg                                                                                          contact ons logo.jpg                               

Stuur ons een WhatsApp bericht naar    +31 (0)598 235482. Of neem contact met ons op door hier te klikken!  

© 2012 - 2020 powerfulproducts.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie Accepteren
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.